Постојат многу бизниси, па дури и маркетинг агенции кои не се подготвени да започнат со работа на социјални медиуми. Едноставно не комуницираат со своите клиенти.
Основната причина е стравот е дека ќе има некакви си “лоши реакции” од нивните клиенти, со што би се оштетил бизнисот и брендот???
Секако, постојат многу примери на погрешно работење на социјалните медиуми. Но најчесто овие случаи се должат на претерувања со постирање на продажни постови и содржини од типот купи – купи – купи.
Тоа што го гледам е дека повеќето бизниси иако имаат вистински резултати се плашат од своите клиенти поради недостатокот на искуство и знаење и ги нема на социјални медиуми.
Обраќањето кон една публика, без притоа да се креираат неколку замислени групи од таа публика е сосема погрешно.
Затоа, не е можно тие клиенти да ни наштетат на нашиот бизнис?
Верувајте, кога започнуваме со работа на социјални медиуми не треба да се плашиме од повратните информации и реакции од нашите клиенти? Напротив, тој фидбек е можност да се подобри работењето на нашиот бизнис.
Затоа не ги претпоставувајте најлошите сценарија, никогаш, и започнете со работа на социјални медиуми.