Blog

Дигитално образован потрошувач

Ограничувањата кои настапија на сцена поради корона вирусот го забрзаа процесот на прилагодување кон технологијата. Она што во нормални времиња би траело со години, се случи за само неколку месеци.

Вонреднита состојба повлече трансформации во технологискиот развој на општеството, па така многу луѓе беа соочени со трансформации на секојдневно извршување на обврски и „нормално” функционирање со ZOOM , дигитално банкарство, купување намирници преку Интернет и воопшто навикнувајќи се на идејата дека животот е побогат и полесен кога користите повеќе дигитални алатки.

Колку од ова ќе остане откако сè ќе се врати во нормала?

Па, ако се земе предвид дека новото нормално е всушност невообичаено нормално – лесно е да се претпостави: доста.

Социјалното растојание создаде нови навики, или откривање на полесен начин да ги направите работите… Стравот од втор бран веројатно ќе ги направи многу од овие нови навики – трајни навики.

Корона вирусот донесе пораст на дигиталната потрошувачка

Дури и потрошувачите кои не беа навикнати да пребаруваат и купуваат преку Интернет, немаа друг избор освен да го сторат тоа сега. COVID-19 ни покажа дека потрошувачите прават сè на интернет овие денови, дури и повеќе од порано. Пребарување, онлајн нарачки, состаноци, онлајн настава, онлајн банкарски услуги – сè се случуваше и случува преку Интернет, па сопствениците на бизнисите се соочија со предизвикот како да го направат тоа што е можно поедноставно за нивните клиенти. Бидејќи регулативите за корона вирус во различни земји ставија амортизација на повеќе бизниси, сопствениците се соочија со ситуација во која само дигиталното присуство не беше доволно за да преживее бизнисот.

Новото време во суштина е совршено време да се обезбедат дигитални решенија за малите и средни претпријатија, за тие да можат да им понудат на своите клиенти онлајн услуги на кои што клиентите биле навикнати пред COVID-19.

Деновиве луѓето пребаруваат сè на Интернет, а овој тренд несомнено ќе продолжи да се развива и откако ќе заврши кризава

Дигиталните средства за комуникација зафаќаат се поголем опсег на конзументи. Кога не можат да се сретнат лице в лице, луѓето остануваат во контакт со семејството и пријателите, како и со локалните бизниси – преку Интернет. И бидејќи е толку брзо и лесно, безбедно е да се претпостави дека многу луѓе ќе продолжат да го прават тоа дури и откако ќе заврши вонредната ситуација.

Покрај тоа што комуникацијата воглавно е сведена на онлајн присуство, луѓето исто така се повеќе купуваат преку Интернет. Од избувнувањето на корона вирусот, најбезбеден и најлесен начин за добивање на основни (и несуштински) добра е преку е-трговија. Понекогаш тоа е дури и единствениот начин. Не е ни чудо што е-трговијата порасна. Луѓето купуваат многу различни нешта преку Интернет кои што им ги доставуваат до нивниот праг.

Дури и купувањето на основни намирници сè повеќе се прави преку Интернет. Ова е импресивно бидејќи ова поле е бавно за прилагодување кон дигиталното.

Ако продолжи да расте навиката за купување преку Интернет – тоа би можело да донесе голема промена во индустријата за која што до овој период се веруваше дека не носи бенефит од „онлајн присутво”.

Луѓето не само што купуваат и порачуваат преку Интернет, туку и трошат дигитално повеќе од кога било. Дури и банкарското работење генерално се прави преку Интернет. Навиките за онлајн банкарство веројатно ќе продолжат вака и по пандемијата. Сегашната состојба воведува дигитални финансиски услуги за потрошувачите кои сè уште не ги усвоиле. Ова пак ќе влијае на начинот на работа на малите и средни претпријатија. Потрошувачите ќе се навикнат да комуницираат и плаќаат преку Интернет и ќе очекуваат тоа да го сторат и во локалните бизниси, исто така.

За време на COVID-19, потрошувачите усвоија нови навики, принудени и обезбедени главно од големите бизниси и ланец-продавниците кои веќе ги имаат сите дигитални решенија или брзо се прилагодија на новото време. Поради вонредната состојба, потрошувачите сега се повеќе дигитално образувани и што е најважно – тие ги очекуваат истите дигитални решенија што им го олеснија животот за време на пандемијата и од малите и локални бизниси.

Да резимираме

Очигледно безбедно е да се претпостави дека многу од овие нови дигитални навики ќе останат и после пандемијата. Некои веројатно ќе преовладуваат повеќе отколку што ќе посакуваат другите, но она што е јасно е дека дигиталната смена што започна долго пред да влезе во живот COVID-19 стана посилна и е тука да остане. Процесите што инаку би траеле неколку години се случија за само неколку месеци. Податоците од разни анкети покажуваат како се променило однесувањето на потрошувачите предводено од промените кои што ги предводат големите бизниси – а кое и те како ќе се одрази и на малите и средни претпријатија. Малите и средни бизниси кои се уште не се прилагодиле на новото време, ќе се соочат со загуба на клиенти бидејќи нивните клиенти ќе започнат да бараат онлајн услуга, онлајн комуникација и плаќање преку Интернет.

Корона вирусната криза роди нови дигитално образовани потрошувачи, како и дигитално образовани бизниси – и малите и локални бизниси треба да го следат тоа. И потрошувачите и деловните активности се отворени за дигиталниот свет како никогаш досега. И двајцата се родени од неопходност, а некои од нив – потрошувачи и сопственици на бизниси – дознаа дека тоа е всушност доста ефикасно.

InOne.mk има дигитални решенија за малите и средни претпријатија кои им се неопходни. Ова е време соодветно за промена, од дигитално присуство до целосна дигитална активност.

Споделете

Прочитајте повеќе статии

Content Marketing
Content marketing

Содржината е секогаш клуч

Креирајте содржина за поголем сообраќај кон веб страната Иако креирањето на содржина (content marketing / маркетинг со содржина) од неодамна

Контактирајте не