Прашања

1. Што сѐ ми обезбедува InOne?

Што конкретно добивам со InOne?

Добивате целосен сет на средства/алатки што се неопходни за успешен дигитален маркетинг на Вашата компанија:

  • напредна веб страна со респонзивен дизајн за десктоп и мобилни уреди, што е најсоодветна за карактеристиките на бизнисот, и оптимизирана за што подобри резултати на Google пребарувања (SEO);
  • CRM систем за менаџирање на сите контакти од Вашите клиенти (добиени од веб страната, на емаил или преку Facebook) на едно место;
  • емаил маркетинг со кој директно се промовирате до Вашите постоечки или потенцијални клиенти (контакти од CRM системот);
  • опции за стимулирање на продажба - онлајн резервации, нарачки и прашања преку Вашата веб страна;
  • анализа на резултати - следење на посети на веб страната, број на контакти од клиенти, ефекти од емаил кампањи.

За повеќе детали за секое од наведените средства прегледајте ги прашањата подолу.

На кој начин ги користам услугите?

Користењето е едноставно. Прво, го избирате пакетот на услуги што одговара на Вашиот бизнис - повеќе информации најдете тука Потребен Ви е само компјутер/мобилен и интернет. Тимот на InOne ќе Ви обезбеди обука за користење на целиот InOne систем. И веднаш Ви се овозможуваат сите услуги.

2. Креирање и одржување на веб страна

Кој ја создава веб страната? Сами треба да ја правиме или тоа е дел од InOne услугите?

InOne Ви обезбедува веќе подготвена структура на веб страната. Тимот на InOne Ви обезбедува целосен консалтинг, обука и техничка помош при дизајнирањето. Прво, Ви помага при избор на изгледот и структурата на веб страната. Потоа Ве советува за поединечни елементи и материјали (текст, слики и видеа). На крај, ја креира Вашата веб страна откога ќе ги доставите материјалите.

Како до сите материјали за веб страната - слики, текстови и видеа? Мојата фирма нема такви материјали, а ниту претходно искуство - може ли тимот на InOne да ги обезбеди тие материјали?

Материјалите ги обезбедувате сами, а InOne тимот Ви помага при изборот и низ целиот процес на креирање на веб страната.

Дали треба да купам домеин за веб страната? Има ли дополнителни трошоци и за хостинг?

Домеинот е Ваша сопственост и треба да го купите ако го немате. Домеини се закупуваат преку годишни износи - домашните домеини чинат околу 900 ден. за првата година, и околу 700 ден. годишно за следниот период. InOne не Ви обезбедува домеин, но хостингот на веб страната е вклучен во вкупната услуга и за него немате дополнителни трошоци.

Може ли нашата веб страна да се менува во иднина откога ќе се финализира првичниот дизајн?

Да, Вашата веб страна може да ја менувате во секое време со нови и дополнителни информации. Всушност динамичните промени се потребни за да го задржите интересот на посетителите - затоа InOne ви е секогаш на располагање за модификации, а тимот Ви обезбедува ажурирање во текот на соработката.

Како се менува веб страната - можеме ли самите да го сториме тоа?

Менувањето е лесно - заедно со InOne тимот преку апликацијата само ја заменувате содржината (пр. промена во текстот) или додавате нова (пр. галерија со слики).

Сакам веб страната да ми биде меѓу првите на листинг на Google - дали InOne го овозможува тоа?

Дизајнот на вашиот сајт со InOne содржи SEO, односно сите потребни елементи за да добиете што подобар резултат на Google листингот. Точниот ранг на резултатот (место на листата) зависи од различни фактори, но SEO е еден од главните

Што поточно значи ограничувањето на број на слики и видеа на веб страната?

Вашата веб страна ќе содржи една или повеќе страници со секции што содржат текст и слика. Останати слики и видеа (на пр. од Вашите главни производи) се дел од галерии - до 50 слики и 2 видеа, во зависност од пакетот на InOne услуги ( повеќе ).

Можам ли да го користам фонтот што го употребувам досега на сите промотивни материјали на мојата фирма?

Со InOne имате голем избор на фонтови што се најадекватни за напреден дизајн на веб страна. Веројатно и конкретниот фонт што Ви е потребен, но сигурно мошне сличен на него.

Дали има можност за додавање на други содржини - блог, неколку мапи за различни продавници на фирмата, итн.?

Содржината на веб страната е ограничена на број на страници - од 1 до 10, а една од нив секако може да биде во форма на блог. Добивате и мапи соодветно на пакетот кој ќе го изберете, на кои можете да одбележите само една локација. Конкретните опции висат од InOne пакетот кој го користите (повеќе) .

Мојата фирма веќе има веб страна - треба целосно да ја менувам за да го користам InOne? Може ли да се дизајнира идентично како постоечката?

Не, целосно не ја менувате страната туку само ги префрлувате постоечките содржини (текст, слика, видео) во темплејт што најмногу Ви одговара. Секако, притоа добивате и нови елементи (пр. опции за стимулирање на продажба, галерија на слики, мапа со ваша локација и др.), а постоечките може да ги модифицирате. Со овие промени добивате пофункционална веб страна, која далеку поефектно го промовира Вашиот бизнис кон посетителите. Тимот на InOne ќе го направи промените на Вашата постоечка веб страна како дел од услугите

3. Управување со социјални медиуми

Дали со InOne ќе добијам и страна/профил на Facebook?

Вашата страна/профил на Facebook (или останати социјални мрежи како LinkedIn или Twitter) треба самите да ги отворите, а материјалите за останатите InOne услуги ги користите и таму. На пр. дел од дизајнот на првата страница (home page) од Вашата веб страната е целосно ускладен со дизајнот што ви треба за Facebook профилот.

Веќе објавувамe постови на Facebook со линкови од нашата постоечка веб страна - ќе се задржат ли во новата страна?

Да, можете да ги задржите линковите во постовите, но тие ќе водат кон соодветните секции од новата веб страна. Со тимот на InOne ќе ги одредите постовите со такви линкови, а тие ќе го заменат поврзувањето кон Вашата нова страна.

4. CRM за менаџирање на контакти од клиенти

Кои се бенефитите од CRM системот за мојата фирма?

Со CRM системот на InOne податоците за сите што Ве контактирале преку веб страната, Facebook или компаниски емаил се систематизирани и на едно место. Преку апликацијата сите одеднаш може да ги следите во секое време и на секое место. Тоа Ви овозможува да анализирате резултати на промотивни кампањи, или да организирате промоции што ги таргетираат сите или одреден дел од дата-базата на контакти. Односно да промовирате понуди директно кон различни сегменти: посебни поволности за потенцијалните купувачи, награди за лојалните клиенти, попусти за сезонски производи, итн.

Дали внесувањето на контакти од клиентите е автоматизирано или е потребно поединечно да се внесуваат?

Сите контакти во CRM системот се внесуваат автоматски - секој клиент (потенцијален или постоечки) што Ве контактира преку веб страната е дел од централен систем, односно “на едно место”. Досегашните контакти може да ги додадете во системот: автоматски (преку Вашиот телефон од Gmail емаил адреса, или со користење на Excel табела) или рачно (со пополнување на контакт листата на апликацијата).

Како се групираат клиентите? Кој тоа го прави?

Групите ги дефинирате сами - на пр. купувачи на одредена група на производи, клиенти што често купуваат, заинтересирани што сеуште не купиле, итн. Бројот на групи е неограничен. Потоа секој контакт што го добивате во Вашиот централен CRM го пренесувате во една или повеќе групи во која/и припаѓа.

5. Емаил маркетинг

Како се користат опциите за стимулирање на продажба што ги нуди InOne?

Опциите со кои ја стимулирате продажбата се на Вашата веб и Facebook страна во форма на копчиња за избор (Engagement Buttons). Со нив посетителите/клиентите веднаш и лесно можат да резервираат услуга/производ (на пр. време на календар што им одговара); да Ви поостават прашање преку формулар, или директно да Ви се јават на телефон, viber, whatsup.

Дали формуларите/полињата на копчињата за пополнување можат да се менуваат или однапред се определени?

Да, формуларите можат да се менуваат, а тоа го добивате како услуга од InOne. Промените можат да бидат во форма, изглед, податоци, боја и сл. - на пр. на веб страната може да имате опција “дајте ми понуда” со соодветен формулар за клиентите (тип на производ, количина, место на живеење, итн.).

6. Стимулирање на продажба

Како се користат опциите за стимулирање на продажба што ги нуди InOne?

Опциите со кои ја стимулирате продажбата се на Вашата веб и Facebook страна во форма на копчиња за избор (Engagement Buttons). Со нив посетителите/клиентите веднаш и лесно можат да резервираат услуга/производ (на пр. време на календар што им одговара); да Ви поостават прашање преку формулар, или директно да Ви се јават на телефон, viber, whatsup.

Дали формуларите/полињата на копчињата за пополнување можат да се менуваат или однапред се определени?

Да, формуларите можат да се менуваат, а тоа го добивате како услуга од InOne. Промените можат да бидат во форма, изглед, податоци, боја и сл. - на пр. на веб страната може да имате опција “дајте ми понуда” со соодветен формулар за клиентите (тип на производ, количина, место на живеење, итн.).

Можеме ли да примаме нарачки преку веб страната и на емаил ?

Да, ако имате продавница или каталог на производи на веб страната. Нарачките ги добивате на Ваша емаил адреса, секако преку било кој уред (компјутер или мобилен тел.). Заедно со нарачките, со InOne на емаил ги добивате и сите останати известувања од комуникацијата со клиентите: барања за понуда, резервација на термин/место, прашања, итн.

Дали има можност за онлајн плаќање преку веб сајтот? Колку чини таквата услуга?

Да, постои можност. Со оглед на комплексноста на услугата, претходно заеднички ќе извршиме проценка за обемот на годишни трансакции за точно да го одредиме ангажманот и соодветната цена. Имате можност да вклучите и плаќање со картичка од билок која Visa или Master картичка.
Овозможена Ви е и онлајн продажба (зaедно со плаќање) и преку нашиот партнерски e-commerce сајт MarketKonekt - услугата може да ја користите веднаш, а за повеќе информации посетете ја www.marketkonekt.com .

7. Анализа на резултати

Дали добиваме статистички извештаи за посетеност на веб страната? Што конкретно содржат?

Да, добивате детални анализи и пристап до Google Analytics. Со сето тоа следите посети во одреден временски период, посети во одредени денови, начин на пристап кон страната, број на прегледи на делови од страната, итн.

Дали формуларите/полињата на копчињата за пополнување можат да се менуваат или однапред се определени?

Да, формуларите можат да се менуваат, а тоа го добивате како услуга од InOne. Промените можат да бидат во форма, изглед, податоци, боја и сл. - на пр. на веб страната може да имате опција “дајте ми понуда” со соодветен формулар за клиентите (тип на производ, количина, место на живеење, итн.).

8. Кои услуги на InOne да ги изберам?

Кои се условите за користење?

Условите се едноставни - со InOne склучувате годишни договори за користење на еден од 3-те пакети на услуги ( повеќе ), што го обновувате секоја година. Сите услуги предвидени со пакетот ви стојат на располагање во секое време, а Вие ги користите согласно на динамиката што самите ја одредувате.

Колку трае договорот за соработка? Што се случува потоа со веб страната, контактите и Facebook профилот?

Договорите секогаш се склучуваат годишно. По истекот на времетраeње не сте обрзани на автоматско продолжување или какви било дополнителни трошоци. Ако не го обновите годишниот договор немате пристап до услугите/алатките за дигитален маркетинг од пакетот на InOne. Во тој случај Вашата веб страна ќе биде активна уште еден месец а потоа InOne услугите целосно се исклучуваат- од тогаш веб страната не е видлива на Вашиот домеин. За времетраење на договорот во секое време може да ги превземете сите податоци од Вашиот InOne акаунт (материјали, контакти и сл.).

Веќе имаме веб страна - можеме ли да ги користиме само другите услуги? Дали тоа ја менува цената на пакетот?

Не, цената е иста и ги вклучува сите услуги во пакетот бидејќи вкупниот систем на кој InOne функционира претпоставува прилагодување на претходните средства и активности. Односно, Вашата постоечка веб страна треба да се адаптира на техничкиот/административен систем на InOne.

Дали можам да го раскинам договорот и што ако тоа се случи?

Договорот Ви ги обезбедува сите услуги во текот на целата година и не предвидува менување на условите при предвремено раскинување. Определен е на годишно ниво бидејќи тоа е неопходно време за да ги добиете посакуваните резултати - впрочем самиот дигитален маркетинг е долгорочна активност.

10. Каква е поддршката од тимот на InOne?

Кои се обврските на тимот на InOne - што „влегува“ во договорот?

InOne се обврзува дека ќе Ви ги овозможи сите услуги вклучени во пакетот што го користите ( повеќе ), навремено и професионално за цело времетраење на договорот за користење на услугите повеќе ). Техничката поддршка вклучува и консалтинг и обука за максимално да ги искористите сите можности и услуги на InOne, и тоа на почетокот и (по потреба) во текот на соработката.

Колку време е потребно за да се направат промени што ни се потребни (пр. додавање на нова содржина на веб страната)?

Вашиот акаунт менаџер од тимот на InOne во тек на еден ден ќе Ве извести за проценка на потребно време за да се направат промените. Тимот се обврзува да ги направи во најкус можен рок.

Што се случува ако се појави технички проблем при користење?

Ни испраќате емаил порака на contact@inone.mk со кратко објаснување за техничкиот проблем и во тек на следниот работен ден ќе Ве контактираме за решение. Ако користите Professional или Premium пакет со кој добивате и акаунт менаџер, истиот може да го контактирате и телефонски во работно време
(8-16 h).