Маркетингот е мотор на секоја продажба. И без продажба нема ништо, бидејќи ништо не се случува се додека немаме продажба.
Дигиталните маркетинг вештини, платформи и алатки се важни за сите од мали бизниси до големи компании.

Дигиталниот маркетинг и дигиталните медиуми се нов интернет во денешно време и се најмоќни алатки ако само знаете како да ги искоритите.

Постојат различни придобивки од дигиталниот маркетинг, како што се: економичност, леснотија да се добие таргетирана публика, најбрз начин на генерирање на потенцијални купувачи, извонредни маркетинг алатки и платформи, анализа на податоци во реално време, анализа на landing страни, креирање дигитална содржина итн. Причини за започнување со дигитален маркетинг за да го зголемите бизнисот или да го проширите производството.

Дигиталниот маркетинг игра улога на главен канал за комуникација со потенцијалните клиенти преку социјалните медиуми, пребарувачите, е-маил пораките, содржините кои ги креирате, видеата, сликите, подкастовите, електронските книги, итн.

Производите и услугите можат да стигнат до потенцијалните клиенти во секое време преку дигиталните маркетинг кампањи.


Тоа е затоа што се повеќе и повеќе луѓе се поврзуваат на интернет преку мобилни уреди, компјутери и таблети.

Веќе никој не сака да користи мобилен, компјутер и таблет доколку не е поврзан на интернет. Информатичката технологија ги смени нашите животи и сега ги менува традиционалните маркетинг методи во дигиталниот маркетинг.

Но, кои се причините за растот на дигиталниот маркетинг? Зошто е толку важен за секој бизнис. Како дигиталниот маркетинг ги менува методите на продажба и купување? Ако сакате да дознаете зошто дигиталниот маркетинг е важен, продолжете со читање


1. Дигиталниот маркетинг ги трансформира начините како стигаме до клиентите:

Информатичката технологија ги трансформираше начините за поврзување, комуницикација и како стигнаме до клиентите.

Google се користи од милијарди луѓе во градовите и селата низ целиот свет за да најдат релевантни информации, производи, услуги и секојдневни .

Тоа доведе до раѓање на нов метод за да стигне до потрошувачите, познат како маркетинг на пребарувачи (SEM). Google е водечка компанија во светот која обезбедува пребарувачки маркетинг алатки, методи, едукација и анализа на податоците во реално време.

Тие се способни да го направат тоа, бидејќи секој ден имаат милијарда корисници преку мобилен, компјутер и таблет кои пребаруваат информации.
Затоа Google обезбедува ППЦ дигитални маркетинг кампањи за сите мали и големи компании. И расте од ден на ден.

Така за да ги добиете клиентите до вашата офлајн / онлајн продавница или да ги промовирате хотелот / хотелските аранжмани, да промовирате онлајн курсеви или да го рекламирате бизнисот со недвижнини или да добиете клиенти од било кој тип на бизнис, важно е да користите дигитален маркетинг.


Особено ако сакате да добиете вистински купувачи / клиенти и немате проблем со буџетот за маркетинг, тогаш ова е најдобар и најбрз начин за генерирање на потенцијални клиенти.

Можете да ги користите дигиталните маркетинг методи во секое време за да го промовирате и растете вашиот бизнис. Но, никако не можете да го игнорирате.

Вашите конкуренти веќе користат дигитални маркетинг алатки и канали. И затоа е важно секој сопственик на мал бизнис да започне дигитален маркетинг што е можно порано, пред конкурентите да ги преземат сите потенцијални клиенти и клучни зборови.


2. Содржината е нашата храна на Интернет:

Може да ви биде смешно, но вистина е дека луѓето секогаш се гладни. Тие сакаат свежи и нови содржини. Луѓето почнуваат да користат мобилен и интернет кога ќе се разбудат. Тие ќе го користат преку целиот ден и се нон-стоп заедно. Некои ги проверуваат постовите на социјални мрежи и додека спијат.

За креирањето на дигитални содржини, постојат дигитални маркетинг компании, продавачи, менаџери, блогери, маркетари на социјални медиуми, графички дизајнери, видео блогери и сопственици на мали бизниси итн. Сите тие создаваат содржини кои позитивно влијаат врз луѓето. Тие го прават тоа затоа што побарувачката за дигитални содржини е повисока и има милијарди луѓе кои го користат интернетот за стотици видови свои потреби.

3. Ефективноста на дигиталните маркетинг алатки:

Многу луѓе се преселуваат во дигиталниот маркетинг свет поради ефективноста на дигиталните маркетинг алатки. Наколку примери:

Google Analytics со кој можете да го измерите повратот од рекламите во дигиталниот маркетинг, да ги следите однесувањато на корисниците на Pay Per Click маркетинг кампањите, веб-страниците, статиите и страниците на производите.

Затоа дигиталниот маркетинг е важен.

Google Keyword Planner
: Вие знаете што вашите потенцијални клиенти бараат на Google. Кои клучни зборови се високо рангирани и како.

Во дигиталниот маркетинг, клучен збор значи "Што луѓе бараат на Google" или кој проблем гио имат луѓето .


Сега со помош на Google Keyword Planner, можете да креирате маркетинг стратегии. Можете да ги дознаете вашите локални, национални и меѓународни конкуренти. Можете да истражувате нови маркетиншки локации и да ги промовирате вашите производи и услуги.

Придобивките од клучните зборови преку Google Keyword Planner за рекламите поставени на Google, се да платите само за таргетирана публика и плаќате само кога некој ќе кликне. И во повеќето случаи кликот на вашата кампања е од потенцијални клиенти. Тоа ќе ги зачува вашите пари, работна сила, време на дистрибуција и ќе ги намалите трошоците за водење на бизнисот. Така ќе можете да генерирате повеќе профит. Затоа дигиталниот маркетинг е важен и милиони луѓе го користат.

Постојат различни дигитални алатки за маркетинг и начини кои продавачите можат да ги користат клучните зборови, оптимизација на веб-страните, е-мајл маркетингот, маркетингот на социјални медиуми и автоматизацијата на дигиталниот маркетинг, што ќе му помогне на вашиот бизнис да генерирате нови потенцијални клиенти -лидови.

4. Социјалните медиуми се како персонализирани телевизиски канали за вести:

Социјалните медиуми се е најголемиот виновник за популарноста на дигиталниот маркетинг. Луѓето сакаат и ги користат социјалните медиуми за споделување. Луѓето делат речиси сè на социјалните медиуми. Луѓето трошат драстично повеќе време на социјалните медиуми отколку на традиционалните социјални врски. Луѓето сакаат да знаат што се случува околу нив социјално, политички, економски, лично и еколошки.

Социјалните медиуми се како 24/7 личен информативен сервис. Давате лични вести и добивате лични вести. Сè до вас доаѓа врз основа на вашиот интерес. И луѓето имаат милион интереси.


Социјалните медиуми ги користат податоците од своите корисници за дистрибуирање дигитални маркетинг услуги преку спонзорирани објави, страници и сл. Затоа дигиталните продавачи и бизнисите се заинтересирани да рекламираат и ги промовираат бизнисите на социјални медиуми.

Тоа е затоа што тука можете да ја насочите публиката кон производи / услуги врз основа на локација, интерес, возраст, буџет итн.

Ништо не е бесплатно на интернет. Социјалните медиуми се слободни за користење на своите корисници генерално, но зад сцената, корисниците плаќаат со нивните податоци.


Повеќето корисници на социјални медиуми не знаат како се случува ова а другата половина пак не ги интересира нивната приватност. Тие лајкуваат, коментираат и споделуваат како што чувствуваат.

Секој има различни намери на социјалните медиуми. Некои ги користат за учење, некои ги користат за собирање на податоци, некои ги користат за личен развој, некои ги користат за прикажување на лични достигнувања, некои ги користат за забава, некои ги користат за малтретирање, за политика, некои ги користат да ги следат луѓето од различни причини и затоа некои како и ние ги користиме за маркетинг.

Употребата на социјалните медиуми постојано генерира податоци и содржини за компаниите и за социјалните медиуми.

Информациската технологија започнува и завршува од податоците. Податоците се злато во денешно време. Податоците се новата светска валута. Тоа е најголемата причина зад успехот на социјалните медиуми.


Како заклучок, социјалните медиуми не се штетни, додека знаете што правите.

5. Брзиот начин на живот:
Во денешниот начин на живот, луѓето немаат време. Луѓето заработуваат за живот. Трошоците за живот се поголеми денес отколку пред 20-30 години. Намалувањето на каматната стапка од банките, повисоката стапка на инфлација се причините поради кои луѓето постојано бараат решенија, производи и услуги на интернет, многу повеќе отколку офлајн.

Тие не сакаат да поминат 1 час само за да најдат некој дуќан, за потоа да изгубат 1 час за да одберат што им треба.

Сега сè е онлајн, луѓето бараат, избираат, нарачуваат и плаќаат во движење.
Затоа е важно да се користи дигитален маркетинг во денешно време од страна на сопствениците на мали бизниси.

Пребарувањето е новиот мозок за луѓето. Тие сакаат да добијат информации и знаење. Сега треба да размислите како можете да ги користите овие достапни информации за потрошувачите. Како создавате производи и услуги и да ги поврзите со интересите на луѓето и трендовите на пазарот.

Дигиталниот маркетинг е исто така важен за разбивање на монополите. Постојат само неколку компании, алатки и методи за да се поврзете со клиентите.
На крајот, најголемиот доказ, зошто дигиталниот маркетинг е важен за вашиот бизнис, затоа што Google, Facebook и другите се успешни во обезбедувањето дигитални маркетинг канали, услуги и платформи за бизнисите.

Заработувајќи милијарди долари профит секој ден. Ако овие компании и нивните платформи не беа ефикасни за потрошувачите и продавачите, ниту еден паметен бизнисмен немаше да ги користи.

Клиентите сакаат да видат ве видат вас и вашиот бизнис.
Одлуката е твоја. Започнете со учење во една / две платформи.

Стартувајте мали и станете големи.