Е-маил маркетингот може да биде исклучително корисен за вашиот бизнис. Помага да се создаде силна лојалност кај клиентите и како маркетинг канал обезбедува еден од највисоките „ROI“ (return on investment - поврат на инвестиција) за бизнисите. Ако допрва ја започнувате вашата е-маил маркетинг кампања или сакате да го обновите вашиот CRM стил, продолжете да читате за да ги откриете нашите стручни совети за тоа како да го направите е-маил маркетингот поефективен за вашиот мал бизнис…

НЕ ГО ПРЕОПТОВАРУВАЈТЕ ЧИТАТЕЛОТ


Еден просечен човек троши околу 12 секунди читајќи електронски билтени. Тоа значи дека вашиот главен повик за акција мора да биде на врвот на вашиот билтен. Вашите билтени не треба да бидат долги, фокусот да биде на слика и со едноставен распоред.

ПРИВЛЕЧЕТЕ ГИ СО ВАШАТА НАСЛОВНА РЕЧЕНИЦА (SUBJECT)


Насловната реченица или subject-от е првото нешто што вашите читатели ќе го видат и е она што ќе ги натера да кликнат до самата е-пошта. Вообичаено, насловната реченица е околу 30 знаци. Кратката, концизна, но привлечна почетна реченица за вашиот е-маил ќе ја направи разликата помеѓу луѓето само што поминуваат низ своето сандаче или кликнуваат на него. Треба да бидете сигурни дека почетната реченица го одразува она што е во содржината на вашиот билтен и не го доведува читателот во заблуда.

РАЗБЕРЕТЕ ГИ ПОДАТОЦИТЕ


Податоците што ги добивате по испраќањето на билтенот ќе бидат клучни за формирање на подолготрајна CRM маркетинг стратегија. Во продолжение се некои од клучните термини што треба да ги знаете кога станува збор за е-маил податоците и како тие може да се искористат за подобрување на вашата е-маил маркетинг стратегија.

Стапка на отворени пораки (open rate): процентот на примачи кои го отвораат вашиот е-маил. Ова е клучен индикатор дека вашата насловна реченица е привлечна. Следењето на трендовите за бројот на отворени пораки со текот на времето може да ви даде добра идеја за начинот на кој луѓето се ангажираат со вашите мејлови. Ако стапката на отворени пораки е ниска, можеби испраќате премногу или премалку пораки, или дека можеби таргетирате погрешни луѓе.

Стапка на кликнување (Click-Through Rate): процентот на луѓе кои кликнале на линкот во вашиот е-маил. Оваа метрика е одлична за да покаже која содржина ги придвижува луѓето до вашата веб-страница и со надеж дека истите ги конвертира. Како и кај стапката на отворени пораки, ниската стапка на кликнување ќе укаже на нерелевантна содржина. Користејќи алатка која нуди топлински мапи на вашите кликови, ќе разберете каде вашата содржина уште повеќе треба да се промени.

Стапка на конверзија: процентот на луѓе кои извршиле планирано дејство. Секој бизнис ќе има различна метрика во зависност од нивната индустрија. За онлајн продавниците, конверзијата ќе се однесува на купувања. Но, за бизниси базирани на услуги, ова може да биде процентот на луѓе кои се претплатиле на е-маил, се регистрирале за вашата услуга или резервирале онлајн. Добрата стапка на конверзија се движи од 2% - 5% и е една од најважните индикатори за одредување на успешен е-маил.

Стапка на отпишување (Unsubscribe Rate): процентот на луѓе кои се откажале од вашата мејлинг листа откако го добиле е-маилот. Ова е природен дел од CRM маркетингот и не треба да биде обесхрабрувачки. Просечната стапка на отпишување е 0,1% - ако вашата стапка е повисока од ова, треба да ги консолидирате вашите мејлинг листи или да се осигурате дека содржината е поперсонална за мејлинг листата што ја таргетирате.

КОРИСТЕТЕ ПЕРСОНАЛИЗАЦИЈА


Персонализацијата во мејловите се покажува како една од најкорисните маркетинг техники. Постојат многу маркетинг алатки, како што е InOne.mk, кои ќе ви овозможат да го додадете името на вашиот клиент во е-маилот или во насловот на е-маилот, географски да ја насочите вашата мејлинг листа или да додадете часовници за одбројување за промоции чувствителни на време. Едноставните додатоци како овие ќе им дадат на луѓето од вашата мејлинг листа чувство дека отвораат е-маил создаден само за нив.

Персонализацијата не мора секогаш да значи физичко персонализирање на содржината за индивидуални клиенти. Откако ќе имате прецизни мејлинг листи и ќе разберете како луѓето реагираат на различни мејлови, можете да ја приспособите вашата содржина за да обезбедите најдобар исход од секој е-маил. На пример, ако водите бизнис за чистење и една од вашите мејлинг листи содржи група луѓе кои се пријавиле и ја користеле вашата услуга само еднаш, можете да се обидете да им испратите е-маил и да им понудите попуст за нивната следна резервација. Ова не е само важно за нивното однесување и односот со вашиот бренд, туку е примамливо и може да доведе до нови резервации од незаинтересирани клиенти.

ВАШИТЕ МЕЈЛИНГ ЛИСТИ ТРЕБА ДА БИДТ АЖУРИРАНИ


Однесувањето на клиентите, природно, се менува со текот на времето, а исто така и нивниот интерест за вашите мејлови. Прегледувањето на вашите мејлинг листи и отстранувањето на клиентите кои не покажуваат интерест за вашите мејлови ќе ви користи долгорочно и ќе ја зголеми вашата стапка на кликање и стапка на отворени мејлови. Сепак, има многу повеќе за мејлинг листите отколку едноставно нивно редовно средување. Како што вашата е-маил маркетинг стратегија станува попрефинета, ќе сакате да таргетирате различни луѓе во различно време. Со сегментирање на вашите мејлови на различни групи на примачи, ќе можете многу поефикасно да ги насочувате и персонализирате мејловите.

ТЕСТ, ТЕСТ, ТЕСТ


E-маил маркетингот е долгорочна маркетинг алатка. За многу бизниси, потребни се месеци планирање и тестирање за да знаат што функционира. Тестирањето за CRM може да биде што било, од A/B тестирање за времето на праќање, различни дизајни или идеи за наслов на мејловите. Многу компании, исто така, ќе ги користат нивните сегментирани мејлинг листи за да тестираат кои понуди, промоции или производи се привлечни за кои клиенти. Откако ќе ги добиете вашите резултати од тестирањето, лесно ќе можете да ја зголемите продажбата и ангажираноста со мејлови со тоа што ќе дејствувате според резултатите.