Што е Google My Business?

 
Google My Business е ефикасен начин да ги придобиете вашите потенцијални клиенти преку Гугл - на „Пребарување“ (Search) или „Мапи“ (Maps) - кога бараат информации за вашиот бизнис или за производите и услугите што ги нудите.
 
 
Што е профил на Google My Business
 

Што е профил на Google My Business?

 
Google My Business е профил за вашата компанија на Гугл. Се појавува во најразлични форми и места кога вашите потенцијални или постојани клиенти бараат име на компанија, услуга или тип на производ.
Вашиот профил се прикажува на Пребарување (Google Search) и Мапи (Google Maps), на десктоп или мобилен уред.

 
 
Кликни на сликите за поголема прегледност.
 
 
 
Зошто ми е потребен профил на </strong>Google My Business <strong style="background-color: inherit; font-family: inherit; font-style: inherit;">за мојот бизнис?
 

Зошто ми е потребен профил на Google My Business за мојот бизнис?

 
GMB профилот му дава на вашиот бизнис повисок профил на Гугл (пребарување и мапи). Прво, ова е направено на таков начин што потенцијалните или постојните клиенти го наоѓаат GMB профилот со пребарување;

Профилот ви овозможува не само да прикажувате контакт информации за вашата компанија, туку и да се поврзете со вашите клиенти и да го градите угледот на вашата компанија.

 
 
 
Како да го оптимизирам GMB профилот?
 

Како да го оптимизирам GMB профилот?

 
Постојат неколку фактори кои треба да се земат во предвид при креирање и одржување на профилот за да се постигнат посакуваните резултати, како што се точноста, бројотна фотографии и прегледите. Гугл има обезбедено упатства и правила за тоа како профилите треба да се креираат и одржуваат за да бидат ефективни. Исто така, има голем број на опции кои се разгледувани, но не се официјално одобрени од Гугл. Ние ги знаеме и ги користиме за да ги оптимизираме GMB профилите, но во рамките на Гугл.

 
 
 
 
 

Како да го оптимизирам GMB профилот?

 
 
 
Верификуван профил
 
Верификуван профил
 
Верификуваниот профил означува дека профилот го управува одредена компанија и дека информациите во него се доверливи. Гугл вели дека е двојно поголема веројатноста дека клиентите ќе им веруваат на компаниите што ги верификувале нивните информации.
 
 
 
 
 
Профилот е исполнет со точни и ажурираниинформации
 
Профилот е исполнет со точни и ажурирани информации
 
Информациите за профилот мора да бидат точни, целосни и ажурирани. Ова помага да се утврди релевантноста на прашањето на пребарувачот и да се зголемат вашите шанси да се појавите во пребарувањето. Треба да го поставите точното име, работно време, адреса, телефон, веб страна, категорија/дејност, фотографии и многу повеќе.
 
 
 
 
 
Редовно ажурирање/објавување на фотографии на профилот
 
Редовно ажурирање/објавување на фотографии на профилот
 
Фотографиите кои го прикажуваат местото и процесот на услугата мора да бидат ажурирани редовно. Бизнисите кои го прават ова добиваат 42% повеќе пребарувања за возни насоки на „Гугл Мапи“ и 35% повеќе кликови на веб страницата. Гугл препорачува додавање на фотографии за да се добие повисока позиција во локалните резултати од пребарувањето.
 
 
 
 
 
Постојат многу и добри повратни информации на профилотна кои тие реагираат
 
Постојат многу и добри повратни информации на профилот на кои тие реагираат
 
Додавање на рецензии (критики) на вашиот профил треба да се охрабри. Гугл препорачува не само читање, туку и одговори на рецензиите (критиките) на клиентите и тврди дека колку повеќе бизнисот има критики и допаѓања, толку е поголема веројатноста дека неговата позиција во локалните резултати од пребарувањата ќе се зголеми.
 
 
 
 
 
Редовно ажурирање/објавување на новости на профилот
 
Редовно ажурирање/објавување на новости на профилот
 
На вашиот GMB профил треба редовно да ги информирате тековните и потенцијалните клиенти за новости и промоции, да останете во контакт и да останете на списокот со резултати за пребарување.
 
 
 
 
 
Други фактори
 
Други фактори
 
Гугл цени кога обезбедувате точни, целосни, ажурирани информации и комуникација со вашите клиенти, затоа ве охрабруваме да ги разгледате другите опции што ги нуди Google My Business, како што се Q&A (прашања и одговори), видеа, 360 визуализации итн.