Што е Google My Business?

 
Google My Business е ефикасен начин да ги придобиете вашите потенцијални клиенти преку Гугл - на „Пребарување“ (Search) или „Мапи“ (Maps) - кога бараат информации за вашиот бизнис или за производите и услугите што ги нудите.
 
 
 

Што е профил на Google My Business?

 
Google My Business е профил за вашата компанија на Гугл. Се појавува во најразлични форми и места кога вашите потенцијални или постојани клиенти бараат име на компанија, услуга или тип на производ.
Вашиот профил се прикажува на Пребарување (Google Search) и Мапи (Google Maps), на десктоп или мобилен уред.

 
 
Кликни на сликите за поголема прегледност.
 
 
 
 

Зошто ми е потребен профил на Google My Business за мојот бизнис?

 
GMB профилот му дава на вашиот бизнис повисок профил на Гугл (пребарување и мапи). Прво, ова е направено на таков начин што потенцијалните или постојните клиенти го наоѓаат GMB профилот со пребарување;

Профилот ви овозможува не само да прикажувате контакт информации за вашата компанија, туку и да се поврзете со вашите клиенти и да го градите угледот на вашата компанија.

 
 
 
 

Како да го оптимизирам GMB профилот?

 
Постојат неколку фактори кои треба да се земат во предвид при креирање и одржување на профилот за да се постигнат посакуваните резултати, како што се точноста, бројотна фотографии и прегледите. Гугл има обезбедено упатства и правила за тоа како профилите треба да се креираат и одржуваат за да бидат ефективни. Исто така, има голем број на опции кои се разгледувани, но не се официјално одобрени од Гугл. Ние ги знаеме и ги користиме за да ги оптимизираме GMB профилите, но во рамките на Гугл.

 
 
 
 
 

Како да го оптимизирам GMB профилот?

 
 
 
 
Верификуван профил
 
Верификуваниот профил означува дека профилот го управува одредена компанија и дека информациите во него се доверливи. Гугл вели дека е двојно поголема веројатноста дека клиентите ќе им веруваат на компаниите што ги верификувале нивните информации.
 
 
 
 
 
 
Профилот е исполнет со точни и ажурирани информации
 
Информациите за профилот мора да бидат точни, целосни и ажурирани. Ова помага да се утврди релевантноста на прашањето на пребарувачот и да се зголемат вашите шанси да се појавите во пребарувањето. Треба да го поставите точното име, работно време, адреса, телефон, веб страна, категорија/дејност, фотографии и многу повеќе.
 
 
 
 
 
 
Редовно ажурирање/објавување на фотографии на профилот
 
Фотографиите кои го прикажуваат местото и процесот на услугата мора да бидат ажурирани редовно. Бизнисите кои го прават ова добиваат 42% повеќе пребарувања за возни насоки на „Гугл Мапи“ и 35% повеќе кликови на веб страницата. Гугл препорачува додавање на фотографии за да се добие повисока позиција во локалните резултати од пребарувањето.
 
 
 
 
 
 
Постојат многу и добри повратни информации на профилот на кои тие реагираат
 
Додавање на рецензии (критики) на вашиот профил треба да се охрабри. Гугл препорачува не само читање, туку и одговори на рецензиите (критиките) на клиентите и тврди дека колку повеќе бизнисот има критики и допаѓања, толку е поголема веројатноста дека неговата позиција во локалните резултати од пребарувањата ќе се зголеми.
 
 
 
 
 
 
Редовно ажурирање/објавување на новости на профилот
 
На вашиот GMB профил треба редовно да ги информирате тековните и потенцијалните клиенти за новости и промоции, да останете во контакт и да останете на списокот со резултати за пребарување.
 
 
 
 
 
 
Други фактори
 
Гугл цени кога обезбедувате точни, целосни, ажурирани информации и комуникација со вашите клиенти, затоа ве охрабруваме да ги разгледате другите опции што ги нуди Google My Business, како што се Q&A (прашања и одговори), видеа, 360 визуализации итн.