1. Што сѐ ми обезбедува InOne?
 
Што конкретно добивам со InOne?
 
На кој начин ги користам услугите?
 
Дали InOne апликацијата може да ја користат повеќе вработени или само еден?
 
Има ли некои ограничувања кај апликацијата за мобилни телефони? Има ли разлика ако телефонот е iPhone или Android?
 
Креирање и одржување на веб страна
 
 
Кој ја создава веб страната? Сами треба да ја правиме или тоа е дел од InOne услугите?
 
Како до сите материјали за веб страната - слики, текстови и видеа? Мојата фирма нема такви материјали, а ниту претходно искуство - може ли тимот на InOne да ги обезбеди тие материјали?
 
Дали треба да купам домеин за веб страната? Има ли дополнителни трошоци и за хостинг?
 
Може ли нашата веб страна да се менува во иднина откога ќе се финализира првичниот дизајн?
 
Како се менува веб страната - можеме ли самите да го сториме тоа?
 
Сакам веб страната да ми биде меѓу првите на листинг на Google - дали InOne го овозможува тоа?
 
Што поточно значи ограничувањето на број на слики и видеа на веб страната?
 
Можам ли да го користам фонтот што го употребувам досега на сите промотивни материјали на мојата фирма?
 
Дали има можност за додавање на други содржини - блог, неколку мапи за различни продавници на фирмата, итн.?
 
Мојата фирма веќе има веб страна - треба целосно да ја менувам за да го користам InOne? Може ли да се дизајнира идентично како постоечката?
 
 
 
Управување со социјални медиуми
 
Дали со InOne ќе добијам и страна/профил на Facebook?
 
Како се поврзани веб страната и Facebook страната? Дали информациите автоматски се објавуваат на двете страни?
 
Веќе објавувамe постови на Facebook со линкови од нашата постоечка веб страна - ќе се задржат ли во новата страна?
 
Постои ли можност да се промовираме и на други мрежи (LinkedIn, Twitter,...) преку InOne?
 
 
 
CRM за менаџирање на контакти од клиенти
 
Кои се бенефитите од CRM системот за мојата фирма?
 
Дали внесувањето на контакти од клиентите е автоматизирано или е потребно поединечно да се внесуваат?
 
Како се групираат клиентите? Кој тоа го прави?
 
Емаил маркетинг
 
Како ги организираме емаил маркетинг кампањите?
 
Кој ги дизајнира емаил пораките или newsletter-ите на мојата фирма? Дали тоа е дел од услугите на InOne?
 
 
 
Стимулирање на продажба
 
Како се користат опциите за стимулирање на продажба што ги нуди InOne?
 
Дали формуларите/полињата на копчињата за пополнување (Engagement Buttons) можат да се менуваат или однапред се определени?
 
Можеме ли да примаме нарачки преку веб страната, и на емаил или Facebook?
 
Дали има можност за онлајн плаќање преку веб сајтот? Колку чини таквата услуга?
 
 
 
Анализа на резултати
 
Дали добиваме статистички извештаи за посетеност на веб страната? Што конкретно содржат?
 
Обезбедува ли InOne друг тип на анализи?
 
 
 
2. Кои услуги на InOne да ги изберам?
 
Какви се пакетите на услуги: Starter, Basic и Advanced?
 
Што сé содржат различните пакети?
 
Кој пакет најмногу одговара на мојот бизнис?
 
Можеме ли да го промениме пакетот (на пр. за да добиеме повеќе слики, и контакти за емаил кампањи)?
 
 
 
3. Како ги користам услугите на InOne?
 
Кои се условите за користење?
 
Колку трае договорот за соработка? Што се случува потоа со веб страната, контактите и Facebook профилот?
 
Веќе имаме веб страна - можеме ли да ги користиме само другите услуги? Дали тоа ја менува цената на пакетот?
 
Дали можам да го раскинам договорот и што ако тоа се случи?
 
 
 
4. Каква е поддршката од тимот на InOne?
 
Кои се обврските на тимот на InOne - што “влегува” во договорот?
 
Колку време е потребно за да се направат промени што ни се потребни (пр. додавање на нова содржина на веб страната)?
 
Што се случува ако се појави технички проблем при користење?