Ако сте се одлучиле да вложите во веб страна за вашиот бизнис, следниот чекор е да одберете вистински партнер за изработка. Еве неколку чекори кои ќе ви помогнат да донесете исправна одлука:
Во денешното дигитално време, присуството на интернет е клучно за успехот на бизнисите. Една од најважните алатки за постигнување на тоа присуство е веб страната.
Сè почесто медиумскиот простор е исполнет со наслови во кои се зборува за сајбер напади кои нанесуваат сè поголеми штети.
Мобилниот, како и лаптопот, ни се секојдневна алатка без која ретко кој може да функционира.
Во денешното дигитално време, подемот на е-трговијата го трансформираше начинот на кој бизнисите работат, a потрошувачите купуваат.
Денес да се има добро оптимизирана веб-страна е од клучно значење за стекнување видливост и органски сообраќај.
Вештачка интелигенција (АI) се повеќе зема замав во секојдневното управување и работење на големите и малите бизниси .
Facebook е најпопуларна социјална мрежа во светот со приближно 2.85 милијарди месечни активни корисници.
Социјалните медиуми во последните години станаа составен дел од нашето секојдневие. Тие ни овозможуваат секојдневно да се поврземе со други луѓе, да комуницираме и да споделиме нови информации за својот бизнис. Но, дали Facebook и Instagram се доволни за квалитетно онлајн присуство при градење и развивање на вашиот бизнис?
Во денешното дигитално време, онлајн присуство повеќе не е само опција, туку неопходност за малите бизниси.
Ја изградивте вашата веб страна, но сега и треба сообраќај, т.е посети, или тие што веќе ги имате се премалку и сакате да ги зголемите.
За секој бизнис е важно да има своја листа со емаил адреси (мејлинг листа) за свој newsletter. Зошто? Бидејќи е-маил – oт бил и ќе биде основа за комуникација, тој е крал во дигиталниот маркетинг.